evi-in-sri.reismee.nl

Nog 1 nachtje

Morgen is het dan zover! Ik vertrek naar Sri Lanka! Goed voorbereid als ik ben, liggen al mn spullen door heel mn kamer en is mn rugzak nog behoorlijk leeg... Maar geen rede tot paniek want vandaag heb ik nog een hele dag om dit in orde te maken. Of ik zenuwachtig ben? Nee nog niet in ieder geval maar morgen als ik wakker ben, zal dat vast anders zijn. Ik heb er wel veel zin in en ga het allemaal maar weer over me heen laten komen. Zometeen waarschijnlijk mijn een na laatste boterham met pindakaas/hagelslag voor de komende 2,5 maand dus dat wordt nog even een emotioneel ontbijtje... Lol.

XOXO EVI

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active