evi-in-sri.reismee.nl

Onderweg ✈️

Ik ben inmiddels in Londen waar ik op een stoeltje naast een stopcontact m’n tijd aan het uitzitten ben. Na zo’n 3 jaar Wordfeud weer gedownload om mezelf te vermaken. De reis van Schiphol naar hier ging eigenlijk echt super snel, kon ongeveer overal meteen doorlopen dus dat was top. Natuurlijk was het wel ff zoeken naar de flight transfer toen ik hier landde maar ben gewoon in een keer goed gelopen hoor!!! Over een uurtje vlieg ik dan naar Colombo en ik hoop dat ik wat goede films kan kijken in het vliegtuig en anders heb ik natuurlijk nog mijn lijst aan gedownloade Netflix films (shout out naar familie Buenen!!!!!) Nu ga ik me maar eens naar de gate begeven..

XOXO EVI

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active