evi-in-sri.reismee.nl

Day 3 Introduction week

Vandaag was een wat rustiger dagje dan gisteren. ‘s Ochtends kregen we van AJ (‘the headcoördiantor”) een traditionele Sri Lankaanse kookles wat echt heel leuk was! Zelfs de kokosmelk gingen we zelf maken dus dat was wel echt gaaf! Na zo’n 3 uur waren we dan klaar en konden we onze creaties eindelijk opeten voor lunch. Hierna wat gechilld en ook nog onze kleren gewassen (na Nepal was ik natuurlijk expert daarin). 



Rond half 3 gingen we naar een boeddhistisch tempeltje waar we een beetje hebben rondgelopen en offers van bloemen, wierook en kaarsjes hebben gedaan. Voordat we weggingen, werden we ook nog gezegend door een van de monniken en kregen we een soort wit armbandje.

Elke woensdagavond is er “project meeting”, hierin wordt besproken hoe het gaat op de projecten en of er eventueel iets verbeterd kan worden. Verder moeten we dan doorgeven wat we de week erop willen gaan doen. Ik ga volgende week ‘temple restoration’  doen hier in Kandy samen met Gaia, Gietsa en Juliet en als we daarmee klaar zijn voordat de week voorbij is, kunnen we ook nog een schooltje gaan schilderen. Toch even wat anders dan ik van plan was maar ik heb er veel zin in!

Reacties

Reacties

Jan Joost

Lekker bezig. Niet vergeten de recepten mee te nemen, want dan kan je thuis het nog een keer voor ons maken!!

Evelien Knopper

Ik heb alles netjes opgeschreven hoor!!

Josien

Lekker bezig Evelien!! Super om te doen lijkt me!! Geniet!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active