evi-in-sri.reismee.nl

Arrived ✔️

Maandag 19 maart 2018 om 07:09
Het is 06:50 en ik ben net wakker. Ik lig op het bovenste bed van een van de drie stapelbedden op mijn kamer onder een Mickey mouse lakentje. Onder mij ligt Jess, daarnaast Juliet en aan de overkant Carmen. De kamer is niet groot maar groot genoeg voor ons 4’en. Het bed boven Carmen heb ik ook al gekaapt voor m’n spullen dus dat is wel chill haha. Verder hebben we nog een prima badkamer met wc, wasbak en een douche.



Toen we gisteren na zo’n 3/4 uur rijden rond 6 uur hier kwamen (en ik eeeindelijk m’n benen kon strekken die ongeveer in m’n nek zaten), waren er hier al een Nederlands meisje, Mirte, en een Australische (ook wat oudere) vrouw, Marion. Ook ontmoetten we natuurlijk de mensen van hier en zij lieten onze kamer zien. Vlak daarna kwamen er nog zo’n 10 meiden terug van hun weekendje weg die hier al een week of paar weken zaten. Hun namen weet ik allemaal niet meer hoor maar dat komt vast nog, ze kwamen ook overal vandaan, Noorwegen, Denemarken, België (wel alleen Franstalig), Duitsland en verder weet ik het niet meer. Ze leken in ieder geval allemaal heel aardig en gezellig. Deze avond zouden er trouwens nog zo’n 5 nieuwe aankomen maar die heb ik nog niet gezien dus ben benieuwd...

Na het eten kregen we (de nieuwelingen) nog een praatje over de “regels” hier wat eigenlijk vooral op één belangrijk regel neerkwam was en dat was voor 20:00 uur op dit complex terug zijn. Hierna zijn we eigenlijk vrij snel gaan slapen aangezien we allemaal toch best moe waren.

Vandaag mochten we ook voor deze ene keer nog uitslapen tot half 9 (wat me duidelijk niet gelukt is maar voor de rest wel lekker geslapen hoor) en beginnen we met alle nieuwelingen aan de introductie week. Ik ben benieuwd... De anderen waren er in ieder geval enthousiast over!

XOXO EVI



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active