evi-in-sri.reismee.nl

Day 1 Introduction week

Na het ontbijt kregen we uitleg over alle projecten die we kunnen gaan doen en er is zoooo veel keus. Ik zit er nu aan te denken om hier in Kandy les te geven en ook iets van renovatie van een tempel en schooltje te doen en daarna misschien naar Hill Country of Dambulla te gaan. We kunnen per week aangeven wat we willen doen dus dat is echt super chill! Ik wil ook een beetje kijken wat de anderen doen aangezien ik niet ergens in m’n eentje naar toe wil. 

Hierna kregen we een klein lesje Singalees van een van de coördinators wat wel leuk was en na de lunch vertelde een andere coördinator wat over Sri Lanka en de cultuur (vooral eigenlijk veel gelachen met Jess met wie ik wel lekker optrek). Vervolgens gingen we rond half 3 de stad (Kandy) in wat ongeveer 15 minuutjes rijden. Denkend dat we gewoon op local bus gingen aangezien je naar de meeste projects ook met de local bus gaat, stond er een privé touring bus voor het hek. In Kandy geld kunnen pinnen en (na zo’n 20 minuten wachten totdat mijn nummertje op het bord verscheen) een SIM kaart kunnen krijgen. Na dit gedaan te hebben liepen we met de groep langs het Kandy Lake naar een soort theater waar we een dansvoorstelling gingen bekijken die werd afgesloten met vuurlopen.   


Hierna werden we weer braaf met de touring bus opgehaald en terug gebracht naar ons verblijf waar het eten al voor ons klaar stond. Vervolgens nog wat insecten uit onze kamer gejaagd en hier zit ik dan nu op m’n bedje dit te typen.   Morgen staat er een hoop op de planning maar daar vertel ik morgen over!


XOXO EVI

Reacties

Reacties

Papa

Lekker bezig meissie!!en je schrijft écht leuk!! Ik wil ook komen, dus je moet alleen maar positieve dingen schrijven en dan durft mama ook?. Fijn dat je het naar je zin hebt. Nog een vraagje: kunnen we je niet meer op je oude nummer bereiken?

Kim

Lien, wat gaaf! Ik ben heel erg jaloers. Klinkt alsof Jess een goede vriendin gaat worden. Nieuw Zeeland je volgende bestemming?? Veel plezier en blijf schrijven

Martine

Er is een schrijftalent in je wakker geworden Lien! Wat een leuk verhaal. Het klinkt zo superleuk. Je gaat het daar heel erg leuk hebben!
Groetjes ook Bennie die in zijn jonge jaren ook de halve wereld afgereisd heeft (en nu lekker burgelijk naast me op de bank zit tv te kijken... naar een reisprogramma over de Andes, dat weer wel).
Veel plezier!

Josien

Hey Evelien, wat super leuk om mee te mogen reizen.. Je schrijft erg leuk, en volgens mij is het helemaal fantastisch daar!! Have Fun en geniet!!
Liefs uit Vught ook van de mannen ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active